Ring 04450

Vårt kundesenter kan hjelpe deg med spørsmål om faktura-, leveranseavvik og pakkesporing.

Har du elnummer så kan du bestille varer med ordinær transport eller Fastbox. Nedenfor finner du også nyttige skjemaer, betingelser, pakkesporing og ofte stilte spørsmål.

Send oss en e-post til kundesenter@solarnorge.no eller benytt kontaktskjemaet under.

Send inn kontaktskjema

Ta kontakt med vårt kundesenter

For raskere behandling er det viktig at all relevant informasjon er med i henvendelsen, og at skjema for retur og garanti vedlegges når det er relevant.

Du kan sende inn retur- og avviksskjema elektronisk gjennom Solar Webshop ved å klikke på linken til skjemaet du ønsker på høyre side.

Forventet svartid på ulike typer henvendelser
(behandlingstiden kan variere når saken skal til en underleverandør for behandling f.eks. retur og garantisaker).

- Sporing av varer: innen 1 arbeidsdag
- Leveringsavvik : innen 1 arbeidsdag
- Ordrerelaterte spørsmål: innen 1 arbeidsdag
- Returforespørsel: 2 dager
- Garantisaker: 2 dager
- Fakturaavvik: 5 dager

Skjema, rutiner og betingelser

- Reklamasjonsskjema
*Skjemaet må lastes ned til egen PC før utfylling.

- Returskjema
*Logg inn i Webshop for å fylle ut returskjema.

- Rutine transportskader

- Salgs- og leveringsbetingelser

Ring oss på telefon 04450 eller 63946410. Du kan også sende oss en epost til: kundesenter@solarnorge.no 
mandag - fredag 07.00 - 16.00.

Informasjon om salg av el materiell
Elektrisk utstyr/materiell kan kun installeres av registrert installasjonsvirksomhet. Unntak er elektrisk utstyr/
materiell som forbruker selv har tillatelse til å installere/montere.

Se veiledning hos Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) >>